تی تلگرام

  • تاریخ : ۱۵ام مهر ۱۳۹۷

مهم‌ترین وظایف روابط عمومی در یک کسب‌و‌کار نوپا، ساختن تصویری درست از نام تجاری شرکت، ایجاد تبلیغات خوب و برقراری روابط هماهنگ با مصرف‌کنندگان، مشتریان، رسانه‌ها، سهامداران و سرمایه‌گذاران است.

علاوه بر این، وجود یک واحد روابط عمومی کارآمد می‌تواند منجر به افزایش فروش، ایجاد سود، جذب سرمایه‌گذاران و همینطور ایجاد اعتبار برای شرکت شما شود. با وجود یک واحد روابط عمومی، شما با خواسته‌ها و نیازهای بازار هماهنگی بیشتری دارید و می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی بهتری ایجاد کرده و عملکرد خود را در بازار بهبود بخشید.

این کار پایگاه مشتریان شما را گسترش داده و کسب‌وکارتان را نیز رشد می‌دهد. در واقع روابط عمومی پل ارتباطی مشتریان شما با سازمان است.

مردم توسط این واحد با شما آشنا می‌شوند و به نوعی روابط عمومی نمایانگر شخصیت سازمان شما‌ست. این واحد است که بر تصمیمات کلی شما بسیار تاثیر می‌گذارد. یک واحد روابط عمومی خوب توانایی جذب بازخورد از مخاطبان و تحلیل آنها در کوتاه‌ترین زمان را دارد. روابط عمومی نه‌تنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش می‌دهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود می‌بخشد.

کارگاه «روابط عمومی کسب‌و‌کارهای نوپا» به شما یاد می‌دهد که چگونه واحد روابط عمومی تعیین‌کننده جایگاه شما در میان رقبا خواهد بود و هرچه این واحد را قوی‌تر و فعال‌تر نگه دارید، شانس شما برای موفقیت و دریافت موقعیت‌های بهتر بالاتر خواهد رفت.

این کارگاه از سوی تیم برگزاری رویداد نوآفرینان در روز جمعه ۲۰ مهرماه در پارک علم و فناوری مدرس در تهران برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید