تی تلگرام

  • تاریخ : ۲۰ام تیر ۱۳۹۷

استارت‌آپی که همزمان با اینوتکس ۲۰۱۸ متولد شد

هیروکت استارت‌آپی است که به گفته سید امین‌هاشمی، هم‌بنیانگذار این استارت‌آپ، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، یعنی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ به صورت رسمی لانچ شده است. ‌هاشمی می‌گوید: «هیروکت یک تیم ۱۲ نفره دارد که به مدت ۳ ماه است روی آن کار کرده‌اند.»

هیروکت استارت‌آپی است که به گفته سید امین‌هاشمی، هم‌بنیانگذار این استارت‌آپ، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، یعنی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ به صورت رسمی لانچ شده است. ‌هاشمی می‌گوید: «هیروکت یک تیم ۱۲ نفره دارد که به مدت ۳ ماه است روی آن کار کرده‌اند.»
هاشمی که ۵ سال است مشغول به فعالیت در اکوسیستم استارت‌آپی است و در چند استارت‌آپ دیگر تجربه همکاری دارد، هیروکت را به این صورت تعریف می‌کند: «هیروکت یک پلتفرم آنلاین فروش است. هرکجا که فروش داشته باشید، چه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، چه در وب‌سایت خود و چه به صورت حضوری، می‌توانید از خدمات هیروکت استفاده کنید و از این طریق تمام کانال‌های مختلف فروش خود را در یک سیستم داشته باشید.»
هم‌بنیانگذار هیروکت می‌گوید: «برای افرادی که از طریق کانال‌های مختلف فروش انجام می‌دهند، ثبت تمامی اطلاعات از چند کانال کار سختی است که هیروکت می‌تواند این کار را برای آنها انجام دهد.» ‌هاشمی در ادامه اشاره می‌کند که در هیروکت حتی بخشی برای ارتباط با مشتریان، مدیریت انبار و انبارداری هم در نظر گرفته شده است.
هاشمی از علت حضور در اینوتکس می‌گوید: «این نمایشگاه در سال‌های گذشته قسمت استارت‌آپی خوبی داشت که باعث شد پیگیر شرکت در این رویداد باشیم. علاوه بر آن، در بازه زمانی که محصول ما راه‌اندازی رسمی شد و نیاز به معرفی و جذب کاربر داشت، این نمایشگاه اولین فرصت‌ و همچنین فرصت بسیار خوبی برای ما بود تا با حضور در آن به این هدف برسیم.»