تی تلگرام

  • تاریخ : ۲۰ام تیر ۱۳۹۷

آشنایی با سرمایه‌گذار فقط با ۲۵۰ هزار تومان!

استارت‌آپ زودشور، یک پلتفرم خدماتی و خشکشویی آنلاین است. این استارت‌آپ لباس را از مشتری می‌گیرد و به اتوشویی تحویل می‌دهد، سپس از اتوشویی تحویل می‌گیرد و به دست مشتری می‌رساند. بنیان‌گذار زودشور که اولین استارت‌آپ در حوزه کاری خودش است اظهار امیدواری می‌کند که اینوتکس ۲۰۱۸ منجر به جذب سرمایه‌گذار راند دوم برای زودشور شود.

استارت‌آپ زودشور، یک پلتفرم خدماتی و خشکشویی آنلاین است. این استارت‌آپ لباس را از مشتری می‌گیرد و به اتوشویی تحویل می‌دهد، سپس از اتوشویی تحویل می‌گیرد و به دست مشتری می‌رساند. بنیان‌گذار زودشور که اولین استارت‌آپ در حوزه کاری خودش است اظهار امیدواری می‌کند که اینوتکس ۲۰۱۸ منجر به جذب سرمایه‌گذار راند دوم برای زودشور شود.
محمد رهی می‌گوید: «برای نمایشگاه اینوتکس تبلیغات مثبتی شد و شرکت‌های بسیاری هم از آن حمایت کردند. از طرفی فرصتی است که استارت‌آپ‌ها با هزینه کم بتوانند حضور داشته باشند، زیرا این غرفه‌های استارت‌آپی با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای ۳ روز به استارت‌آپ‌ها داده شد.» او ضمن روایت دیده‌های خود از نمایشگاه اظهار می‌کند: «اینوتکس دورهمی استارت‌آپ‌ها‌ست. می‌تواند فرصتی برای شبکه‌سازی و موقعیتی برای آشنایی با اینوستورها باشد. هرچند که کمی شتابزدگی در برگزاری نمایشگاه دیده می‌شود و هنوز کارهای اجرایی برپایی نمایشگاه مانند غرفه‌سازی تمام نشده است. مدیریت فضا نیز می‌توانست بهتر باشد.» رهی درباره نحوه تعامل بازدیدکنندگان هم می‌گوید: «در نمایشگاه بیشترین بازدیدکنندگان غرفه‌ها، فعالان اکوسیستم و خود غرفه‌داران هستند که نمایشگاه را برای آشنایی مغتنم دانستند. نمایشگاه برای استارت‌آپ‌های نوپا فرصت خوبی است تا خود را معرفی کنند و برای کسانی که در فضای استارت‌آپی شناخته‌شده‌تر هستند، فرصتی است تا اینوستور جذب کنند.» محمد رهی اظهار امیدواری می‌کند که استارت‌آپ‌ها بتوانند با تمرکز روی فروش و ارتقای کیفیت  خدمات و محصولات‌شان این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.